Vilka är vi?

On Stage är fullt ut en repetoargrupp med syfte att komma ut och nå publik för att roa, synas och är även ett forum för elever att få bättre scennärvaro och självkänsla! Sedan 2008, då Karin Leoson tog över ledarskapet för gruppen har vi jobbat på att synas utåt, få ett etablerat namn och bli den självklara underhållningen på fester, tillställningar och event. Kulturama har även några år tidigare hart en showgrupp knuten till sig, med Linda Johannesson och ett kort tag Stefan som ledare.

Sedan våren 2010 är det jag som har tagit över ledarrollen, och jag får jobba med 20 duktiga elever som varje vecka kommer till träningen och svettas. Vi är idag en grym och sammansvetsad grupp som alltid har roligt, några är gamla veteraner som har varit med sedan starten, andra är nya för terminen. Alla är grymma på sin sak, och tillsammans har vi en bred bas med jazz i alla former, hiphop, shownummer och allt därimellan. Vår styrka är bredden!

Vi har auditions inför varje höst, men jag har alltid ögonen öppna för nya talanger. Eller är du intresserad av att boka oss? Vi har lösningar till i princip allt! Oavsett av vilken anledning, kontakta mig gärna via mail! Jag nås på [email protected]!

Kärlek!
Elin Hartonen
Ledare och koreograf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0