Elin Hartonen

Hej där!
Jag är högsta hönset i On Stagefamiljen och mitt jobb går ut på att undervisa, koreografera, samordna, boka uppträden och småsaker som att bränna CDs och annat. För det mesta står jag bakom och ser till att allting funkar, men det händer att jag ibland hoppar in och dansar. Men sedan förra året när jag tog över ledarskapet efter Karin Leoson har jag mest varit hjärnan bakom.

Jag har hängt med i gruppen sedan start, varit med om de flesta sorters uppträden på dåliga underlag, knappt någon publik, knäppa missöden men såklart även en fantastisk publik, kanonscener och roliga minnen. On Stage blir som en familj! Sammanhållningen är alltid grym, även om gruppen ständigt förändras med folk som börjar, eller som tyvärr måste sluta.

Utöver On Stage så är jag huvudlärare i hiphop på Kulturama, men undervisar även i bollywood, ragga, jazz, show och dance experience. En liten del lägger jag även på något som kallas för PAGH och är riktat mot projektarbeten i gymnasieskolor. Vill man ha en pratstund med mig är det bara att dyka upp på Kulturama en kväll i veckan i princip.


Foto: Izabell Arvidsson

Kärlek!
Elin Hartonen
Ledare och koreograf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0