Amanda Spång

Hej på er :*

Amanda Spång heter jag och är en av medlemmarna i On stage :)
Jag går en andra året på gymnasiet med inriktningen Skönhet och Hälsa på Kungsmadskolan här i Växjö :)
så jag är lite av en stylist i gruppen , men jag är även gruppens Hårddisk eftersom jag kommer ihåg väldigt många danser och gamla danser :)
Det är mitt tredje år i On stage så jag har haft både Karin och Elin som lärare :)
Jag började dansa vid 11 års ålder med Jazz på Move it, men bytte efter ett år där till Kulturama :)
det blev efter det även street och för två år sedan blev det även balett :)
Så jag är inne på mitt tredje år av balett :)

Iår dansar jag i Jazz prep, Hiphop prep , Balett x2 , dance experience och såklart i On stage :)

Jag har utvecklats något så otroligt mycket sedan jag kom in i On stage eftersom man i gruppen känner trygghet och alla peppar varandra. Jag har även vågat visa mig själv, och ta för mig på scen :)
I On stage så känner jag att gruppen har blivit som en familj ännu mer efter i våras, men även nykomlingarna har kommit in i familjen :) Alla är snälla mot alla och det är så kul att se alla utvecklas och att vi blir så tighta :)
det är så kul att se :)

Och jag brinner verkligen för Dansen:)

Uppvisningar och shower är bland det bästa jag vet, det är det som gör att man utvecklas tycker jag..
man får visa upp det man har lärt sig och tävla lite mot sig själv :)

Det var allt från mig den här gången, men ni kan gärna kika in på min egna blogg Här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0