we were dancing the whole way home

Amanda Härle

Tjingeling! Amanda Härle heter jag, jag är veckans offer för detta trevliga intiativ med blogg. Jag är en av Onstages nyaste medlemmar, jag kom med efter det att jag gått på en audition i höstas. Anledningen till att jag sökte till gruppen var dels att det verkade jävligt fett att va med och få dansa i en grupp där alla bara är, där alla är så sjukt sköna och avslappnade, dels sökte jag för att prova på att gå på en audition. Vilken chock får man inte när man senare får ett samtal, när man svara skakar rösten och man är näst intill säker på att man nu får en pinsam förklaring till varför man inte kom med, och det som händer är istället det motsatta!
Jag är 17 år, går samhäll- ekonomi på Växjö Fria och jag dansar utöver Onstage Jazz, balett och ragga. Nu ska jag springa o ch dansa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0